DannyVVC schreefColonSander schreefColonJa, maar je ziet ze niet dus niet wakker van liggen
Doe ik dus helaas welik weet dat bijna niemand ze ziet, maar ik weet dat ze er zijn...........
dus zodra me F gemaakt is en ik weer geld heb laat ik me voorbumper spuiten.......
Zo krijg je geen krasjes meer aan de onderzijde.




