


DannyVVC schreefColonZelfs dat is erg veel..... Zoek eens op marktplaats op koppakking onder mg onderdelen, kom je een j. verbree tegen, heeft een hele ( en dan ook hele ) set voor 105, downpipe kost je 241€ nieuw ex btw............ voor veel minder kan je klaar wezen!!!!


ashmile schreefColonnou ik ben dus gister naar niestcar geweest heb de offerte mee genomen naar rovee en die schrokken van het bedrag van 5000 meneer wou zelf naar de auto kijken dus heb ik dat tegen niestcar gezegt en die waren link geworden ze hebben me auto buiten de deur gezet en ik ga er nooit meer komen maandag word naar me auto gekeken en dan krijg ik tehoren wat het gaat kosten

DannyVVC schreefColonZelfs dat is erg veel..... Zoek eens op marktplaats op koppakking onder mg onderdelen, kom je een j. verbree tegen, heeft een hele ( en dan ook hele ) set voor 105, downpipe kost je 241€ nieuw ex btw............ voor veel minder kan je klaar wezen!!!!




ashmile schreefColonMGF schreefColonHoe is dat precies gegaan dan? Dit is toch wel heel erg..
dat jij daar nog klant bent ongelovelijk papa niest begon zelf tegen me te schreeuwen DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR ROVEE MENSEN KEREN JE ALTIJD DE RUG OM EN IK WIL DIE AUTO ER NU UIT JE BENT HIER NIET WELKOM MEER toen ging mark ook nog even te keer ik moest betalen me auto stond buiten het hek,liep via de achter deur er uit wat er raar volk daar.
En dan sta je daar in je eentje met 2 autos negrens kon je en auto ambulance huren uit eindelijk de auto gesleept met me pa naar rovee

ashmile schreefColonHoe is dat precies gegaan dan? Dit is toch wel heel erg..




Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.