Ik heb een prijsindicatie gekregen van de garage voor EUR 600,00




DannyVVC schreefColonBij een kennis van me, die is al 25 jaar monteur en heeft een klein eigen bedrijfje.... Maar als het alleen gaat om ditr. riem vervangen is dat relatief simpel zelf te doen ( mits je er iets verstand van hebt ) Ik kan wel voor je vragen of hij ook die van jou wil doen... ( mijne mankeert veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer aan :'( )


Jager schreefColonIk ga denk ik naar Autobedrijf Nijendijk Zutphen. Ik laat dan gelijk alles doen. Een beurt, APK en de distributieriem.

Brooklands schreefColonJager schreefColonIk ga denk ik naar Autobedrijf Nijendijk Zutphen. Ik laat dan gelijk alles doen. Een beurt, APK en de distributieriem.
Ik ben in dat geval benieuwd naar je ervaring bij Nijendijk. Met de eigenaar wel eens mail contact gehad en hij is nog steeds zeer MG minded. Je hoort over allerlei bedrijven van alles wat, maar over Nijendijk hoor ik nooit iets. Dus ook niets negatiefs.

Tukker schreefColonIk wou bij hen storingen laten uitlezen maar moest een week wachten.Of zij werken langzaam of hebben veel klanten en dat laatste is een goed teken.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.