Al bij al een mooi ontwerp.

Nem58 schreefColonDe ontwerper van dit model heeft weinig fantasie,.. maar ik moet toegeven dat hij wel goede ogen heeft.


ErikB schreefColonNem58 schreefColonDe ontwerper van dit model heeft weinig fantasie,.. maar ik moet toegeven dat hij wel goede ogen heeft.
De ontwerper is vooral een goed photoshopper die zich moet behelpen met stukjes van andere auto's.....
We weten immers niet wat z'n opdracht was. Misschien ging het zo:
- Hey
-- Joeee
- Sta eens op, je moet eens iets doen voor mij
-- Nu ?!?
- 'k Heb een roddel dat Chinezen van MG toch met iets nieuws bezig zijn
-- Ga weg !!
- Echt waar, een roadster of een coupé.. 'k weet het niet, maar 't zou iets nieuw zijn
-- Je meent het
- Ja echt: typische MG snuit maar meer Alfa spider achtig, voor de rest heeft ie wat weg van een Crossfire
-- Zo ... en wat heb ik ermee te maken
- Wel kan jij zo iets PhotoShoppen ?
-- Dat is maanden geleden man.... maar euh, I'll give it a go
<10 minuten later>
-- KLAAR !!!
![]()
't is vrijdag !!
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.