

Bruno schreefColonBlijkbaar hebben de Belgen het niet zo voor platen met opgelegde letters, en nogmaals ik vind het ook maar niks. veel mooier is een geslagen plaat lijkt me.

Kasper schreefColonik kan me eigenlijk van opgelegde letters in België herinneren dat ze deels afgebroken zijn.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.