Johan schreefColon@ Carl, het verschil tussen met splitter en zonder splitter is flink.
Dat was een van mijn beste mods.
Maar juiste uitlijning doet wonderen
Ik heb voorlopig een probleem bij een snelheid minder dan 60 km/u, ik hoop ooit zover te komen dat ik kan proberen wat een splitter doet....
Er is iets stevigs fout, weet nog niet wat, een paar weken geleden kon ik nog vlotjes rijden boven de 120, alhoewel dat soms ook link was. (plots ongevraagd een baanvakje opschuiven)
De garage die de stuurgewrichten verving heeft niets kunnen merken behalve een gescheurde rubber bij de hydragaspotten, maar dat kan in principe niets aan de wegligging doen, het systeem werkt immers nog. - Weliswaar moet er dringend gesleutelt worden om de rubber te vervangen, maar een basis-baanvastheid terugkrijgen is nu toch even prioriteit nr1 (Ik kan de wagen totaal niet meer gebruiken nu, en gezien het weer is dat even niet zo erg)
