


RemcovanKuilenburg schreefColonIk zie Kasper, die verantwoordelijk is voor de kleding, niet op de lijst staan voor de Gooische Vrouwen Rit. Maar als je even doorgeeft, en ook anderen, wat je wil hebben dan zorg ik er voor dat het aanwezig is.


Kasper schreefColonsorry jongens, een paar dagen niet op dit forum geweest. En voor diegenen die mij kennen is dat zeer uitzonderlijk. Ik had even een ander onverwacht, dringend en intensief IT gerelateerd klusje te doen.....
Ik ga binnenkort een en ander op de rit zetten en dan is de http://www.mgf.be winkel weer helemaal geopend. de zaken die hierboven vermeld zijn zullen we dan ook meenemen maar op dit moment hebben we geen bodywarmers op voorraad.











Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.