
het zal inderdaad zwart met het oranje parelmoer effectje erin zijn

Ik heb dat zwart gespoten en ik vind het best zo.
Voor de rest ga ik nis speciaal in het leder zetten. Inge gaat zaterdag twee staaltjes meebrengen dan kan je het leder al eens keuren.





Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.