Bruce schreefColon... tot ongeveer een jaar geleden was er nog een bouwput op de plek van mijn huis, en ik woon hier toch al een jaar of 4...
3 jaar tussen het puin in een bouwput gewoond ?

Bruce schreefColon... tot ongeveer een jaar geleden was er nog een bouwput op de plek van mijn huis, en ik woon hier toch al een jaar of 4...


Guido77 schreefColonhttp://maps.live.com heeft inderdaad een hogere resolutie; F is niet te zien, mijn bootje wel

Lesheep schreefColonnou het is dat je het zegt ik kan er geen type auto uithalen denk dat mijn ogen slechter gaan worden [het scheelt waarschijnlijk ook dat jij weet dat het jou auto's zijn

Coen schreefColonLesheep schreefColonnou het is dat je het zegt ik kan er geen type auto uithalen denk dat mijn ogen slechter gaan worden [het scheelt waarschijnlijk ook dat jij weet dat het jou auto's zijn
Dat klopt, anders had ik het ook niet geweten. Het is echter wel duidelijk te zien als je het weet.


SundayOnline schreefColon@ Coen
Haha.. het is dat we zelf weten waar ongeveer iets staat en dat we dan ook weten wat het is... Die donkere plek tussen het huis en de tuin in kan alleen maar de 7 serie zijn( zo klein is ie ook weer niet om over het hoofd te zien
)

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.