Van de zwarte ringen heb ik alleen de bovenkant gebruikt, dus net boven de splitter. Daar waar de splitter zit, zijn de ringen bijgesneden, zodat de splitter er over schuift. De rest is aangewerkt met een 2-component kunstofreparatie-kit. Om de naad tussen splitter en bumper dicht te smeren, kan je voor diezelfde kit kiezen, ofwel voor een goede polymeer nadenkit.
Nu mijn splitter stuk is, en dus ook de ringen die rond de foggy's zaten er aan moesten geloven, hebben ze (mijn schoonbroer zijn carrossiers) de ringen nagemaakt ik die 2K-kit en geschuurd tot het goed was qua vorm.
De afmetingen kan ik niet geven, daar mijn wagen deze winter op stal staat in de carrosserie van mijn schoonbroer. Hij is deze week op verlof, en ik ben de sleutel vergeten te vragen, dus ik kan niet aan mijn F'je gaan werken, en dus ook niet meten.
Doe er mij volgende week nog eens aan denken.