






Bruno schreefColoneen pop-up is gewoon niet mogelijk op deze server.
@Bruce, misschien op de achtergrond nog een "vuil manieren" site open staan ?

Bruce schreefColonBruno schreefColoneen pop-up is gewoon niet mogelijk op deze server.
@Bruce, misschien op de achtergrond nog een "vuil manieren" site open staan ?
Vaak wel, maar toch wel zeer zelden om 06:15 in de morgen.. Ja een site van naakte koffiebonen misschien..
ik gooi mijn koekjes weg en hou het in de gaten..

Bruce schreefColonBruce schreefColonBruno schreefColoneen pop-up is gewoon niet mogelijk op deze server.
@Bruce, misschien op de achtergrond nog een "vuil manieren" site open staan ?
Vaak wel, maar toch wel zeer zelden om 06:15 in de morgen.. Ja een site van naakte koffiebonen misschien..
ik gooi mijn koekjes weg en hou het in de gaten..
Ik had vanmorgen een pop up van de KLM... en ik heb\had niets bloots openstaan..

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.