Mans schreefColonlucas schreefColon
Dat wordt morgen een mooi sinterklaas geschenk
Nog een geluk bij een ongeluk al heeft mijn psyche hier behoorlijk onder te lijden.
Is dit nu je "3de" HGF al of vergis ik me ?

Dan pas de LR pakking gebruiken.

Sander schreefColonOmdat de pakking pas beschibaar is gekomen op het moment dat MG-R failliet was vrees ik dat deze informatie niet bij alle dealers als zodanig is aangekomen.

Sander schreefColonHeb je een LR pakking ? Als de liners te diep in het blok staan heb je precies dit probleem. Uit mijn hoofd is het globaal zo:
- De liners steken boven het blok uit ? Payen (origineel) pakking werkt
- liner minimaalo 0,05mm en max 0,15 mm boven blok uit en onderling maximaal 0,05mm verschilDan pas de LR pakking gebruiken.
- liners vlak of dieper dan blok ? Onderblok onbruikbaar.
Omdat de pakking pas beschibaar is gekomen op het moment dat MG-R failliet was vrees ik dat deze informatie niet bij alle dealers als zodanig is aangekomen. DVA power rade me specifiek aan de Payen ipv LR pakking te pakken al heeft hij dat zelf nooit kunnen of willen onderbouwen.

Bruno schreefColon- Een landrover pakking is ontworpen om de Ford mensen tevreden te stellen maar haalt weinig uit. Het herbouwen van de K-engine was finacieel immers niet haalbaar, maar er moest iets gebeuren of Ford zou elders op zoek gaan naar motoren. Dave is dus verre van een voorstander ervan. Een landroverpakking kan eventueel een beperkte meerwaarde bieden indien de liners niet allemaal gelijk zitten, maar volgens hem is de gewone roverpakking nog steeds superieur. In geval van twijfel stelt hij zelfs voor de pakking zelf te "verbouwen". Dit doe je door de metalen beugeltjes voorzichtig op de zijkanten van de pakking te wippen en de pakking op die plaatsen licht te schuren (zodat ze iets dunner wordt). Tenslotte plaats je de beugeltjes terug. Dit zou beter zijn omdat het blok licht gebogen staat na het aandraaien.
Vanaf nu kunnen we de eindeloze discussie's over beter en best dus staken. De Guru heeft gezegd.
De gewone Rover pakking is dus beter !


Bruce schreefColonX-power garages geven een jaar garantie...



Bruce schreefColonMisschien een idee om ze naar hun garantie termijn te vragen, ik weet redelijk zeker dat het een jaar is, maar ik kan het niet op hun site terug vinden...
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.