door Bruno » di sep 21, 2004 12:26 pm
Jupke, de wielen de je me toont zijn niet de exemplaren die ik in gedachten had, alhoewel ik ze ook best mooi vind. Het gaat bij mij echter om een 5 spaak, 3delig en diepliggend (8 of breder). Ik post nog wel een foto één dezer.
@ Mpmgf : Een adaptor is niet nodig als je de wielen zelf laat boren op de steek van de wagen. De meeste velgen kan je immers "niet voorgeboord" krijgen. Zjagoewar moet dit anders hier maar even beamen, hij zit in het vak !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer