typisch !
Weet je nog Erik : "Een uitlaat van voor tot van achter"...anyway, om maar te zeggen dat die lui nogal goochelen met pk's, maar niet weten waar ze het over hebben. Als ze een nieuwe uitlaat hebben gemonteerd denken ze 20 pk te hebben gewonnen, en omdat ze voor de rest niks van tuning kennen zeggen ze maar gauw iets in de zin van..."en ja ook wat electronica werk". En als je vraagt dat te specifieren, vallen ze uit de lucht. Alsof je daarenboven met wat ECU-werk die winst zou kunnen krijgen als je van 120 pk moet starten. In dat geval wil ik ook wel zo'n ECU
Zwart op wit bewijzen, of mond houden is mijn stelling dan ook ontrent verkregen pk's na modificatie. Waarom denk je dat ik een dynojet wil ?
Ik denk dus dat die Budnik-Mg, niet meer pk's zal hebben als een standaard mpi + een pk'tje of 5 voor de uitlaat en of de filter. De rest is lulkoek.
@Erik : kan je het artikel niet effe scannen en op het net gooien ?