Ik denk dat jullie maar niet op mij moeten wachten

.
Het is barsten of buigen met mijn auto nu.
Lees e.e.a. maar op de topic van GhostRider.......
Zal in ieder geval wel proberen mee te gaan, met wat voor auto dan ook, maar de bank zal ik waarschijnlijk dan niet betreden. Mijn aanwezigheid is dan enkel voor de gezelligheid....