Dit weekend druk geweest!
Eerst vrijdag een vervangende auto gekocht. (daihatsu Cuore)
Zaterdag ben ik rustig begonnen aan de behoorlijke klus.
Alles is er nu af. Kop, Pomp, etc.
Wat ik tegenkwam... Enorme Kopbouten

Zo groot heb ik ze nog nooit gezien!
Enorm kleine cilinder wangen.. Aan deze constructie is te zien hoe gevoelig dit is voor een HGF
En ja de kop is krom in het midden ongeveer een zandkorrel doorkijk.
En wat een iel waterpompje zeg
Kortom er is bij mg niet goed nagedacht over de motor die ze hebben gebruikt om het kleine sportautotje aan te drijven!
Deze week probeer ik mijn onderdelen bij elkaar te sprokkelen en de kop af te persen, vlakken en kijken of de kleppen nog dicht zitten, en niet te dun zijn.
En dan hopen dat ik volgende week in mijn mg kan rijden.
MGF 1.8 MPi, charcoal.
Mods: windscherm, 3de remlicht,K&N 57i, 52 mm TB, Witte knippers, Trophy koplampen, Trophy splitter, Trophy rims, Trophy middenconsole.