lein schreefColonhebben saaie standaard fjes in een mooie omgeving ook een kans???
Rick schreefColonik heb een mooie lokatie gevonden om een paar foto's te maken.![]()

Rick schreefColonik heb een mooie lokatie gevonden om een paar foto's te maken.![]()
Alleen de foto's zijn niet zo scherp met een mobiele telefoon, morgen nog een paar nieuwe maken.

Pete schreefColonEuhm... ik heb de spelregels net gelezen... en maakt spelregel 1 de boel niet een beetje moeilijk? Misschien dat je in het selectie proces de "onbekende" foto's zwaarder kan laten wegen dan de bekende....? ...maar door ze te verbieden beperk je sterk de hoeveelheid inzendingen en keuze vrijheid... daar komt bij dat er een paar heeeeele mooooie foto's zijn die (helaas) al in de gallery staan...
Natuurlijk ben ik een grote voorstander voor het feit dat iedereen deze laatste mooie oktober dagen gebruikt om een paar schokkend mooie foto's van zijn F te maken en ons te verrassen in de kalender. Maar stel dat dat nu niet lukt...
"Thinking out loud" Pete

ErikB schreefColonProbeer een digitaal fototoestel van iemand te lenen... het gaat immers om foto's die geprint/gedrukt dienen te worden.

Pete schreefColonZeg Bruce, ik moet toegeven dat het wel leuk is om NIET te weten welke foto's er nu bij je binnenkomen... maar misschien kan je ons op de hoogte houden van WIE je al inzendingen hebt ontvangen? (Niet dat ik perse mijn eigen naam wil terug zien hoor)
Grt
Pete

Pete schreefColonEuhm... ik heb de spelregels net gelezen... en maakt spelregel 1 de boel niet een beetje moeilijk? Misschien dat je in het selectie proces de "onbekende" foto's zwaarder kan laten wegen dan de bekende....? ...maar door ze te verbieden beperk je sterk de hoeveelheid inzendingen en keuze vrijheid... daar komt bij dat er een paar heeeeele mooooie foto's zijn die (helaas) al in de gallery staan...

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.