er was weinig tot geen storing.. ze hadden alleen de versterker vrij hoog gezet en de radio vrij laag..
omdat de versterker dus alles versterkt en ook de ruis.. hebben ze hem op een kwart van zijn vermogen gezet ipv 3/4 e
de radio zet je nu gewoon wat harder.. nog steeds geen vervorming en geen gefluit over de boxen meer!!
nu kan ik weer lekker toeren




