Yep, en we blijven lachen!!
De nokkenassen, geleverd door Piper Cams notabene, konden niet rond!!
De nokken lopen aan het eind over in een verjonging. Die had Piper nog niet gezien en Dave stuurt die dingen gewoon door natuurlijk. Er vanuitgaand dat een bedrijf als Piper goed spul levert, had DBM ze erin gelegd, en de zaak netjes vast zitten. Gelukkig controleren ze wel of ze rondgaan, ipv meteen de motor starten.....
Anyway.
De kit van DVA was volgens zijn zeggen ready to fit, pasplaar, inclusief alle bevestigingsmiddelen etc. en een dag of 2 a 3 werk....
Na monteren van de kit blijken waterkanalen nog gewoon open te staan.... Tevens moesten vacuumslangen verbouwd worden.. (Wordt mij allemaal iets te technisch). Maar...... de kit is pasklaar incl incl incl zegt 'ie.
Vervolgens levert Dave er geen filter bij. Nouja, kopen we er zelf wel een bij, met een baseplate. Moet wel de behuizing van de oliepijlstok even omgelegd worden. Na ongeveer 4 dagen werk loopt de motor eindelijk. Dit heeft wel een setje verzopen bougies opgeleverd, omdat het programmaatje van Dave niet direct oké was. Na de 4e keer nog niet...! Hij wist niet eens meer wat voor kit hij had opgestuurd. Moest DBM uitleggen om wat voor motor, en kit het gaat. We gaan nog even door....
Want de afrekening van Dave verliep wel soepel, alleen stuurt die frikandel een factuur zonder VAT-verrekening. BTW nummers en factuur incl. VAT etc. etc. kent hij blijkbaar niet. Dus het VAT-bedrag wordt me ook nog eens door mijn neus geboord! Gelukkig gaat mijn boekhouder hier nog wat schrijfwerk aan verrichten.
Nog meer.....

Weet ik nog niet. Als mijn zuigers maar heel blijven vind ik het prima. Zodra ik 'm gehaald heb, post ik mijn grijns, die waarschijnlijk even niet meer weg gaat

.