
henk s schreefColon Het was nat, geen wolkbreuk, het spetterde een beetje. Het was laat en rustig, dus opgezocht waar de grens lag. Met een beetje vermogen op de achterwielen ben je hem zéér vlug kwijt. Niet alleen op de Apeldoornse, maar ook op de Wageningse rotondes.

henk s schreefColon Ik denk dat ik op Michelin overschakel, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen met de Toyo's.


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.