
Jupilerman schreefColonTja, mijn mening over de engelsen en hun smaak wbt -estetische- tuning is niet hoogdravend hoor. Ze zijn gek op de meest onsamenhangende combinaties. Ze zijn ook zot van mudflaps en lexus lights (liefst nog chrome) How Barry can you go. d´ailleurs, les gouts et les couleurs ne se discutent pas



Bruno schreefColonAls ik de foto's zo zie, ga ik het ook nog mooi vinden. Nu de uitsparingen nog wegwerken, en t'is "hot" wat mij betreft.





Christian schreefColonNou het enige wat ik nog niet weet is de klank natuurlijk. ik hou van een mooie diepe brom. zoiets als het K&N geluid dus ik hoop nog ergens een sample te vinden, het is voor mij belangrijk dat het op lange ritten niet storend wordt. dus een schelle klank zoals die van de Rode engelse F tijdens de Kempenrit daar wordt ik niet echt blij van. http://mgf.dennisfleurbaaij.com/albums/The-Kempenrit-Pics-by-Herbie/DSC00062.thumb.jpg
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.