As per MSN: Best of luck with the repair and everythings coming okay for you asap. Glad you're okay though !
Bad timing, would've been nice to meet you again ...


Rick schreefColon... Ik zal de t-bar meenemen naar de Kempenrit en aan Bruno geven als die hem voor je mee wilt nemen.
Sander schreefColon...Zal uiteindelijk allemaal wel goed komen ...





Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.