Mij is opgevallen dat het ALLEEN aan de bestuurderskant is.
Misschien weten jullie wat het is, of misschien kunnen jullie me helpen....
Ik heb namelijk geen idee wat het is, of kan zijn.....
Ik heb een aantal foto's gemaakt....kan ik ze naar iemand mailen die ze ff on-line wil zetten???





