


ErikB schreefColonGewoon de wielkuip een beetje modificeren dmv. fohn (aline !!!) of verfafbrand-ding.
En inderdaad er zit geen druk in, maar vloeistof, snotneus....

MGF schreefColonErikB schreefColonGewoon de wielkuip een beetje modificeren dmv. fohn (aline !!!) of verfafbrand-ding.
En inderdaad er zit geen druk in, maar vloeistof, snotneus....
Nee, maar er staat wel druk op het systeem, of niet soms?![]()


PatrickT schreefColon...
Die MG garages willen overal gewoon geld uit trekken, wat heb je moeten betalen voor dit geintje? 60 euro? 80 euro?
ErikB schreefColon'tuurlijk, 't was eigenlijk met een HEEL GROTE KNIPOOG bedoeld.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.