

videomike schreefColonIk vind de koplampen wel erg mooi!
mmaar is de bumper aangepast ofzo?
spoiler is wel Ergg lelijk...

videomike schreefColonHmm jammer.. Dacht dat je de TF lampen zo pasten in de F..
Er zijn geen andere lampen voor de F verkrijgbaar?
Weet dat je alle oranje lampjes wel kan vervangen.

videomike schreefColonTrophy inserts?


videomike schreefColonDus als ik zon trophy insert ertussen zet ziet mijn koplamp er zo uit?
Gaaaf

videomike schreefColonDus als ik zon trophy insert ertussen zet ziet mijn koplamp er zo uit?
Gaaaf



Bruno schreefColonOf voor nog minder geld op E-bay gewoon de chrome inserts kopen en die in reserve leggen.(of net die laten spuiten en dan monteren, en je originele in reserve leggen)

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.