Kempenrit
  • Gast

    door Gast » ma aug 23, 2004 7:05 pm

    Wij hebben enorm genoten van de Kempenrit.
    Leuke weggetjes door een mooi landschap.
    Het weer was ook boven verwachting
    Er mogen een volgende keer wat meer taveernes in het parcours worden opgenomen :lol:

    Verder ALLE LOF voor de organisatoren !!!


    groetjes en tot volgend jaar,
    Alexandra & Gerard
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » ma aug 23, 2004 7:40 pm

    ´k moet me aansluiten bij de algehele mening. Goed aangegeven rit. Mooi ook. De afstanden stonden zelfs in miles aangegeven. Puik werk. Maar ja zo kennen we die gasten ook.
    Naast smakelijk gegeten ook dito gelachen. ´t was lang geleden, mijn smoelspieren stonden een beetje stijf.
    Wat een heekhoorn of een duiker allemaal niet kan doen.

    greets,
    J
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma aug 23, 2004 9:24 pm

    Ik zal eens een selectie uit mijn foto's maken en je toesturen Bruno.

    Nog even voor de duidelijkheid: Ik vond de wegen super hoor; voor mij hoeven het niet allemaal strakke spiegels te zijn, het eerder vertrekken is meer een kanttekening voor mezelf en doet niets af aan de Kempenrit ! Eerder vertrekken betekend rustiger rijden zodat ik wat meer rond kan kijken in de soms prachtige stukken. :mrgreen:

    @ Elan: Wat is een "HGF Prevention Kit." ??? Klinkt als een gadget die ik ook zou moeten hebben !
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma aug 23, 2004 10:14 pm

    Tof de lovende reakties hier te lezen.

    'k Moet toegeven dat het zwaar en lang werken is.... feedback na de rit is dan meer dan welkom :D Zeker als die zo positief is.

    Wat de toestand van de wegen betreft:
    - Dit jaar viel het zeker mee.... de 4x4 stukken van vorige edities gaan we nu zeker uit de weg. In extremis is er zelfs een keuze stuk waarin een 160m heel slechte weg zat gewoon volledig geschrapt. Het slechte weer had de kuilen ook nog es gevuld met water, wat het een stuk gevaarlijker maakt.
    - Niet elke weg was even proper..... maar wel al een stuk beter berijdbaar dan de week voordien. Zelfs op zaterdag tijdens onze allerlaatste testrit waren de plassen nog groter dan op zondag. Aangezien we toen beschikten over een ZT met 215 all round en een ZS, hebben we het meeste kunnen opspatten zodat de plasjes na onze doorgaan een stukje minder groot bleven. :wink:

    Tavernes langs de routes:
    Misschien dat er vorige jaren meer waren.... 'k Denk dat dit ook een beetje van streek tot streek verschillend is.

    @ Elan: Wat is een "HGF Prevention Kit." ??? Klinkt als een gadget die ik ook zou moeten hebben !

    't Was wel niet voor mij bestemd, maar als ik het goed voorheb, is dat een "gadget" die Dieter K. op 'de markt' brengt naar aanleiding van vrij recent onderzoek dat de zekering voor de voorste fan wel is meer stroom kan vragen dan dat de zekering toelaat: de zekering springt, de fan werkt niet, en de koelvloeistof wordt niet voldoende gekoeld.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » ma aug 23, 2004 11:51 pm

    Erik, kom zelf maar eens genieten van een rit. 26 september ofzo :arrow:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2004 11:58 pm

    jep, laat maar iets weten als het in kannen en kruiken is !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Elan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 86
    GeregistreerdCOLON di maart 30, 2004 12:43 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde
    CONTACTCOLON

    door Elan » di aug 24, 2004 12:26 am

    Quote:

    @ Elan: Wat is een "HGF Prevention Kit." ??? Klinkt als een gadget die ik ook zou moeten hebben !

    't Was wel niet voor mij bestemd, maar als ik het goed voorheb, is dat een "gadget" die Dieter K. op 'de markt' brengt naar aanleiding van vrij recent onderzoek dat de zekering voor de voorste fan wel is meer stroom kan vragen dan dat de zekering toelaat: de zekering springt, de fan werkt niet, en de koelvloeistof wordt niet voldoende gekoeld.

    Het is inderdaad een kit die Dieter K. verkoopt om zijn website te steunen.
    Ik heb veel info gevonden op zij site en ook mijn MGF. Vandaar mijn waardering voor zijn werk.
    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9895&item=7917150976
    MGF 75th anniversary LE.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di aug 24, 2004 12:28 am

    Jep; ik heb hem de hand nog geschud afgelopen weekend :)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » di aug 24, 2004 12:55 am

    Volgend jaar misschien een Duitse en een Franse vertaling van de uitnodiging maken, komen er wellicht meer uit die landen, en ook op de juiste plaats.

    Johan
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 24, 2004 12:26 pm

    Ik heb zojuist de 41 foto's-tellende reportage van Erik aan de Fotki toegevoegd. Een aantal oudere onderwerpen hebben plaats moeten ruimen voor de 5mb die Erik ons toestuurde.
    Dus, met zijn alle naar onze gallery, check it out !

    Ik (of Luc) ga een dezer dagen waarschijnlijk een nieuwe gallery openen voor de Kempenrit, waardoor ik mijn foto's er ook nog bijgepropt krijg en waardoor de oudere onderwerpen terug gepost kunnen worden.
    We zitten immers met een limiet van 10Mb :cry:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di aug 24, 2004 1:15 pm

    Ik wil evt wel een www server (apache) thuis plaatsen net als nu de FTP gaat. Aleen heb ik niet genoeg tijd om het PHP verhaal icm de login enz onder de knie te krijgen. Ik zit met een vast IP adres op internet dus je kan wel gewoon meteen door linken vanuit hier...
    Evt. zou jij (Bruno) het onderhoud kunnen doen over de FTP verbinding...

    Ik hoor het wel !
    Building >200BHP K-series
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » di aug 24, 2004 2:32 pm

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten