Tip van de dag! Velgenreiniger.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr jun 08, 2007 11:36 am

Pete,

Dat ben ik gedeeltelijk met je eens.
    Gereedschap hoort bij het persoon denk ik, laten we zeggen bij de kluscapaciteit. Dit kan zich natuurlijk wel ontwikkelen, en dan ontgroei je het (Aldi) gereedschap.

Ik ben een Aldi klusser, zo zou ik bijvoorbeeld op dit moment met geen mogelijkheid een koppakking kunnen vervangen. En in de hypothetische situatie dat het me wel lukt, lukt het me met goed gereedschap zeker niet in de helft van de tijd (goed gereedschap is niet het halve werk)

Dit toegegeven ontwikkeld mijn klus capaciteit zich wel en heb ik alvast een mooie dopsleutelset, naast de set die ik al had en heb ik ook een setje ringsleutels aangeschaft..

Ik ben op de goeie weg..
    :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » vr jun 08, 2007 1:32 pm

Goed bezig Bruce!
    Gelukkig komen er nog voldoende kansen om een koppakking te leren vervangen :P Over een paar jaar kunnen jij en ik dat ook en doen we dat ergens op een parking op weg naar een vakantie bestemming in een kwartier tijd :D :wink:

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

door Gauke » vr jun 08, 2007 7:34 pm

Kijk maar uit dat er geen bepaalde zuren in dat goedkope spul zit dat het lichtmataal van je velgen na verloop van tijd aantast, dan wordt goedkoop toch nog duurkoop.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » zo jun 10, 2007 12:10 pm

En als ze in dat spul nog Lipase of aanverwante zitten zou ik het zeker niet inademen.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo jun 10, 2007 4:58 pm

Ik ken het spul wel, maak er altijd mijn CD's mee schoon..
    goeie glans en geen vette glans meer.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » zo jun 10, 2007 7:29 pm

Dasty is super!! :P
    Behalve voor het ruinigen van gasfornuis, afzuigkap etc, is 't ook geweldig voor velgen. En kost geen drol :).
    Afbeelding
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » zo jun 10, 2007 7:32 pm

Striker schreefColonDasty is super!! :P
    Behalve voor het ruinigen van gasfornuis, afzuigkap etc, is 't ook geweldig voor velgen. En kost geen drol :).

Klinkt als ruïneren :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta