Dat ben ik gedeeltelijk met je eens.
Gereedschap hoort bij het persoon denk ik, laten we zeggen bij de kluscapaciteit. Dit kan zich natuurlijk wel ontwikkelen, en dan ontgroei je het (Aldi) gereedschap.
Ik ben een Aldi klusser, zo zou ik bijvoorbeeld op dit moment met geen mogelijkheid een koppakking kunnen vervangen. En in de hypothetische situatie dat het me wel lukt, lukt het me met goed gereedschap zeker niet in de helft van de tijd (goed gereedschap is niet het halve werk)
Dit toegegeven ontwikkeld mijn klus capaciteit zich wel en heb ik alvast een mooie dopsleutelset, naast de set die ik al had en heb ik ook een setje ringsleutels aangeschaft..
Ik ben op de goeie weg..





