

ErikB schreefColonMisschien kan de mod "phpBB Garage" gebruikt worden ?



Guido77 schreefColonMGF schreefColonDat is helemaal mooi inderdaad, en goede te integreren in het forum.
Yep, en als we ook invulvelden voor reg.nr. en kenteken maken, heeft Ad er ook nog wat aan



Bruno schreefColonalsof ik inderdaad niks te doen heb
Anyway, ik bekijk het , en zal er eens aan werken, t'zal er waarschijnlijk dus wel komen, maar ik moet juist nog eens kijken hoe en wat, en wanneer.
jullie horen er nog meer van.

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.