Ich kan es niet so gut sehen


Coen schreefColonZiet er goed uit. Waarom heb je eigenlijk niet de knopjes laten zitten? Vind je het niet mooi staan?


MGF schreefColonCoen schreefColonZiet er goed uit. Waarom heb je eigenlijk niet de knopjes laten zitten? Vind je het niet mooi staan?
Steptronic flippers in een handgeschakelde MGF, nee dat ziet er niet uit.




Bruno schreefColonIs de metale pookknop in jullie wagen het BRM-type ?
In dat geval wil ik die wel van jullie overnemen.




Bruno schreefColon...Nadeel van de houten pookknop is dat de tekenning van het hout stelselmatig vervaagd, waardoor je na een tijdje gewoon een bruine bol .....
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.