Octagon Tour 2007 - Napraten
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » ma jun 04, 2007 10:50 pm

Mans schreefColonEr zijn bij alle inzendingen genoeg geslaagde pictures om een leuk prive-album samen te stellen. Ook bij die van Jarno zitten enkele goed geschoten foto's.

Ik heb van Jarno's collectie al een foto gebruikt voor de openingspagina van m'n website. :D
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di jun 05, 2007 12:58 am

zojuist de laatste foto's aan de collectie toegevoegd. 8)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 05, 2007 1:36 pm

Als er trouwens grotere versie van mijn foto´s nodig zijn roept u maar. Ze zijn een beetje klein vergeleken met de rest van de foto´s. :wink:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

door Fredje » di jun 05, 2007 1:48 pm

Net de foto's geplaatst in de gallery, en Mgf, ik heb wil interesse in wat grotere fot's als het mogelijk is
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di jun 05, 2007 2:01 pm

Fredje schreefColonNet de foto's geplaatst in de gallery...

Leuke foto's!

Fredje schreefColon... en Mgf, ik heb wil interesse in wat grotere fot's als het mogelijk is

Allemaal, of een paar foto's?
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

door Fredje » di jun 05, 2007 6:12 pm

als het niet teveel moeite is, graag allemaal, er zijn zoveel mooie foto's gemaakt tijdens de octagon, wil ze allemaal wel hebben
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di jun 05, 2007 8:25 pm

same here jarno :)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jun 05, 2007 8:35 pm

Gallery op orde gezet. Alles nu in octagon tour 2007 map.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » wo jun 06, 2007 9:52 pm

Ik heb inmiddels een stukkie bij elkaar gepent. Eens kijken of FasTForward er wat in ziet en dat we voor dit MGF.be initiatief wat aandacht kunnen krijgen.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo jun 06, 2007 9:58 pm

Kasper schreefColonIk heb inmiddels een stukkie bij elkaar gepent. Eens kijken of FasTForward er wat in ziet en dat we voor dit MGF.be initiatief wat aandacht kunnen krijgen.

Ik ben benieuwd!

• jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

Foto's etc

door jantruder » za jun 09, 2007 10:05 pm

Had het ff druk met tuintje tegelen enz. Maar nu ook klaar met de fotocollectie. Helemaal te gek. Schitterende opnamen. De cd met foto's en met wat filmstukjes (onbewerkt) zijn vanmorgen op de post gegaan. Kan je al vast wat bewegende beelden zien. Wanneer ik het goede programma heb gekregen maak ik er een leuke dvd van (probeer ik) en die komt dan ook tzt naar jullie toe.
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

Re: Foto's etc

door Mans » za jun 09, 2007 10:10 pm

jantruder schreefColonHad het ff druk met tuintje tegelen enz. Maar nu ook klaar met de fotocollectie. Helemaal te gek. Schitterende opnamen. De cd met foto's en met wat filmstukjes (onbewerkt) zijn vanmorgen op de post gegaan. Kan je al vast wat bewegende beelden zien. Wanneer ik het goede programma heb gekregen maak ik er een leuke dvd van (probeer ik) en die komt dan ook tzt naar jullie toe.

Ben zeer benieuwd naar de filmbeelden die door de camera-vrouw zijn gemaakt :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » di jun 12, 2007 10:02 pm

En......een Afbeelding voor Corrie :)

Leuke beelden.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » di jun 12, 2007 10:15 pm

Zeker die Oscar zijn die beelden zeker wel waard. Grappige filmpjes, en een setje foto's bij de hand. Doet me bedenken dat ik ook nog wat te doen heb.

Bedankt Jan en Corrie voor de leuke herinnering aan een fantastisch weekend met enthousiaste gezellige mensen, een goede sfeer, mooie omgeving en als toetje: prachtig weer.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Adrian Clifford
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON ma jan 08, 2007 11:18 am
    WoonplaatsCOLON Leigh on Sea Essex UK
    CONTACTCOLON

door Adrian Clifford » di jun 12, 2007 11:05 pm

Hi all, first of all please accept thanks for a great event, secondly thanks again to those who looked after Dawn and I so well, but by the end of the run, we were following the directions but a few words did lose us, so we followed the car in front to be sure.

As you know I was trying out my new camera, a beautiful Nikon D40X, 10.2 megapixels, what a fantastic camera to use, I'm so glad to get back to an SLR instead of the compact pentax I have been using.

I give you a link to my pictures, some are good enough, a few are not quite perfect but I was still getting used to it, if you want any full size I will send them to you, beware they are massive, some 3872x2593 pixels. ihave had a problem with downloading them to the computer so there has been a delay, the camera software lost them in the transfer, luckily a friend of mine has special professional software that found them, in the process they have become out of order so I do apologise, I'm not going to sort them out, there are 160 of them.

Pics here ; http://good-times.webshots.com/album/55 ... /FullAlbum
    an MG is for life, not just for Christmas.
    events@mgccangliacentre.org.uk
    TF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.