sindram schreefColonMijn F heeft ook last van een schurende bodemplaat wanneer ik bijvoorbeeld de parkeergarage op mijn werk inrijd.. oftwel het is ook tijd om de vering een beetje 'op te pompen'. Weet iemand een goeie garage hiervoor in de buurt van Delft?
btw, na mijn kokende motor incident van enkele weken geleden heb ik nergens meer last van gehad.. ik hou nog wel angstvallig de temperatuurmeters in de gaten, maar het lijkt toch eenmalig en onverklaarbaar te zijn geweest.....
Dat ligt er een beetje. Plaats maar eens een foto van je F van de zijkant genomen, je kunt het vaak dan al gauw zien. Je kunt het ook opmeten alleen weet ik de getallen niet.
