Sander schreefColonMisschien wel cool om foggies te plaatsen. Zeer betaalbaar als je ze op ebay.co.uk kan kopen. Ik zou wel eens willen zien dat iemand ze "in lijn" zet met het hart van de koplampen en knipperlichten. Lijkt me heel cool en "anders" Beetje TVR Tuscan achtig als je begrijpt wat ik bedoel
Heu, zo staan ze toch op een F : Koplamp, pinker, foggy, bijna loodrecht onder elkaar
Check de foto van mijn voorkant bv.
En wat de inserts betreft : Bruce zijn wagen smeekt erom, maar dat is alleen goed IRL te beoordelen, als de zwarte KH veel duidelijker naar voor komt, t.o.v. op de foto. Dat in combinatie met de zwarte raamstijl, roept om zwarte inserts.





