

ErikB schreefColon...heeft ze een MS SSK......

ErikB schreefColonCoen schreefColonWaar kun je eigenlijk de vloeistof van de koppeling vinden?
Bedoel je waar je het kan aankopen ?
Of bedoel je in de auto ? In de auto vind je het (wit) reservoirtje immers links vooraan, haast tegen het schutbord.
Bruno schreefColonah, bedoelde je dat ? ik dacht dat je vroeg waar je het kon kopen![]()
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.