

lucas schreefColonIk geef toe dat we de pijltje-bolletjes aanduidingen nu wel ff gehad hebben.
Ik droom er s nachts van![]()




lucas schreefColonDit hotelletje in het centrum van Diest (Diest = Oranje Nassau stad) is zekers de moeite
http://www.lodge-hotels.be/01diest_info.html





Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.