Brooklands schreefColonCoen schreefColonHeb je een mailtje de deur uit gedaan?
Jazeker !
Mooi!
en nu maar afwachten...
Brooklands schreefColonCoen schreefColonHeb je een mailtje de deur uit gedaan?
Jazeker !
en nu maar afwachten...
Guido77 schreefColon:shock: "De nieuwste gebruiker is Camille"


Bruno schreefColonAnyway, ik dacht idd, dat het om een grappenmaker ging, en valideerde zijn account. Dit had ik echter beter niet gedaan. Over toeval gesproken, t'was een "bot", die direkt ons forum vol "XXX" postte



Brooklands schreefColonCoen schreefColonHeb je een mailtje de deur uit gedaan?
Jazeker !
Ralph schreefColonGuido77 schreefColonOf zijn e-mailadres per ongeluk hier op het forum achterlaten, sturen we hem allemaal een mailtje
Na ongeveer 3 minuten zoeken op het grote internet heb ik zijn rechtstreekse mail adres gevonden. Ik zal hem eens een mail sturen.
Grote kans dat hij deze zelf toch niet leest. Maar wie weet!

Arjan schreefColonBrooklands schreefColonCoen schreefColonHeb je een mailtje de deur uit gedaan?
Jazeker !
Mooi!en nu maar afwachten...

Guido77 schreefColonEn? Al iets gehoord?Of zou hij het te druk hebben?



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.