Dus je kan niet zien of je krukas goed staat of nog eens 360° moet draaien.
Wel is er een merkteken achter de krukaspoelie, maar die zit verschrikklijk vast (210Nm IIRC)
Ik haal er in ieder geval de bougies uit zodat er geen compressie wordt opgebouwd en als je draait dat het ten allen tijde makkelijk moet gaan.... voel je iets van tegenwerking dan zitten kleppen en zuiger in de elkaars weg en zit de timing volledig verkeerd.


