RrRrik schreefColonWat ik nu ga vertellen is heel triest.
Nou dat is echt wel iets om razend van te worden. Misschien deze week op dezelfde plaats en op dezelfde tijd de auto er nogmaals parkeren. Met een paar mensen verdekt opgesteld staan en kijken wie er lopen op dat tijdstip. Misschien loopt er wederom hetzelfde groepje tuig langs en hoor je nog wat opmerkingen waaruit je conclusies kunt trekken.