

videomike schreefColonHoe kom je er eigenlijk achter of je een alarm klasse 2 of 3 hebt?
ik weet niet eens wat ik heb.. volgens mij had ik 3.. dat heb ik ook gezegt bij de verzekering...
wat is er extra aan 3 wat er niet op 2 zit?

Diederik schreefColonAls je informatie achterwege laat bij het afsluiten van een polis zoals bij interpolis wat werd aangegeven... Ze kunnen je hele verzekering laten vervallen op zo'n moment als ze erachter komen, ben jij je premie kwijt... en als je schade rijdt.... krijg je.....



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.