






Sander schreefColonMijn realistische wensen:
- 180pk
- Billstein dempers (bij defect bestaande)
- big-brakes achter (bij defect bestaande)
- Xenon koplampen
- Torional stiffness upgrade TF (VHS)
- Thermostaat opbouw TF MY2005
- Oliekoeler



Remieme schreefColon- ... /airbrush

Bruno schreefColonRemieme schreefColon- ... /airbrush
Ouch, nee toch, dan lijk je wel een trucker met slechte smaak.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.