Remieme schreefColonkan ook geen antwoord geven, welke olie er bij mij inzit. Komt uit dat grote vat van de garagist. Geen flauw idee welke het is.
Toch niks mis mee, als je zo nu en dan kijkt of de dipstick nog nat is, dan ik het prima toch?
(mijn MG garage vult in de winter met minder olie dan in de zomer.
Sneller warm in de koude, meer koeling in de warmte, Kijk dat is pas oog voor detail)






