Kasper schreefColonRemieme schreefColon:oops: Verkeerd geklikt, nu sta ik op de wachtlijst voor een nieuwe MG GT
En ik voor een kever en een leeuw![]()
Dju, ze gaan me nog ne chinese baby verschepen
Dat komt ervan als je niet veilig "surft"


Julien schreefColonhttp://www.autoblog.nl/images/autoblog.nl.header.spyker.950.jpg


Bruno schreefColonAnyway, als ze internationaal willen doorbreken, en dat zullen ze zeker moeten doen als ze gros profit willen maken, zullen ze het chinees overboord moeten gooien en een Engelse website moeten bouwen, want waar denk je dat ze het meeste kans hebben tot het verkopen van een TF of GT, in het land waar ze allemaal met brommertjes rijden, of in het rijke westen ?


I also hear that the VVC 1.8 has been dropped in favour of the turbo.

MGF schreefColonI also hear that the VVC 1.8 has been dropped in favour of the turbo.
Als die ook in de TF komt te liggen..![]()

ErikB schreefColon...
Dan trekt ene Jupilerman zich de haren uit...


MGF schreefColonHij heeft zo wel een ''bleke'' achterkant gekregen zeg, bij een lichte kleur staan zwarte inserts toch heel wat beter.

MGF schreefColonHij heeft zo wel een ''bleke'' achterkant gekregen zeg, bij een lichte kleur staan zwarte inserts toch heel wat beter.
?Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.