Afdekhoes voor cabriokap
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo feb 04, 2007 9:47 pm

Ik gebruik de mijne ook nooit, omdat het steeds zo'n gedoe is.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » zo feb 04, 2007 11:04 pm

in de zomer plaats ik hem wel, zolang er zeker geen regen komt. het is indd een heel gedoe, maar wel een stuk mooier!
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma feb 05, 2007 7:46 am

Ik gebruik de mijne ook eigenlijk alleen voor de langere ritten... van en naar werk laat ik hem er gewoon af.. maar met vind ik wel mooier staan..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma feb 05, 2007 8:47 am

MGF schreefColonBij ons komt hij er altijd op als de kap er af gaat, het ziet er gewoon veel mooier uit. :)

Dat klop maar een Mk1 cover vergt erg veel van je geduld, kracht en nagels :wink:

Bovendien zal een oudere cover bij 120++ graag aan de drukknoppen los willen laten :cry: Da's nou net wat ik niet wil hebben.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma feb 05, 2007 8:59 am

ik kan me niet herinneren dat ik ooit een andere versie heb gezien dan die met een dikke rand onder de achterbak door gaat...
    wist van het bestaan niet af..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » ma feb 05, 2007 1:31 pm

we willen pics zien ;)
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » ma feb 05, 2007 2:15 pm

Bruce schreefColonik kan me niet herinneren dat ik ooit een andere versie heb gezien dan die met een dikke rand onder de achterbak door gaat...
    wist van het bestaan niet af..

Ja, die heb ik ook. Die klik je voor vast en vervolgens met een dikke rand onder de achterklep. Alle TF'en hebben die.... maar volgens mij al vanaf de MkII...

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma feb 05, 2007 2:20 pm

Pete,
    ik heb een MK1 en heb ook zo'n dikke drop die onder de klep gaat.. maar dus schijnbaar niet standaard... kijk een Mod waar ik zelf het bestaan niet van wist :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma feb 05, 2007 2:35 pm

het systeem met de flap onder het kofferdeksel dacht ik was standaard vanaf 98 of 99, daarvoor was het het systeem met de kabel.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

door Gauke » ma feb 05, 2007 2:42 pm

Mijn MG-F is van 1998 en ik heb ook zo'n dikke rand voor onder da achterklep en ben er zeer tevreden over. :D
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma feb 05, 2007 2:53 pm

Bruno schreefColonhet systeem met de flap onder het kofferdeksel dacht ik was standaard vanaf 98 of 99, daarvoor was het het systeem met de kabel.

A ok dus wel standaard, want ik heb een 98-er
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » di feb 06, 2007 9:55 am

Pete schreefColonAlle TF'en hebben die.... maar volgens mij al vanaf de MkII...

Pete

Ook weer niet, want bij een TF was de cover geen standaard item, maar een optie.

De cover moet begin 98 van model zijn gewijzigd: onze Platinum (gekocht in feb. 98) had een cover met draad en onze Nightfire (maart ? 98) had een flap.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » di feb 06, 2007 10:35 pm

Ik gebruik die afdekhoes ook zelden. Omdat het inderdaad een heel gedoe is om hem te plaatsen. (ik wil gewoon snel cabrio-rijden :D ) Alleen bij stoffig weer en lang gebruik van het opengeklapte dak. Als mijn auto lang binnen staat doe ik het dak altijd dicht, om geen lelijke vouwen in het dak te krijgen.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di feb 06, 2007 10:54 pm

Op de Brooklands F is die altijd wel in gebruik. Dit is dan ook een beige afdekhoes wat er mooi bij kleurt.

Afbeelding
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » di feb 06, 2007 11:48 pm

Coen schreefColonOp de Brooklands F is die altijd wel in gebruik. Dit is dan ook een beige afdekhoes wat er mooi bij kleurt.

Inderdaad, cool! :wink: