Octagon 2007 "the day before" nacht in Giethoorn
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Hotelletje

    door jantruder » ma jan 15, 2007 12:53 pm

    Omdat de bevestiging van het hotel wel erg lang op zich liet wachten, hebben we toch maar ff gebeld. Welnu..... het is voor elkaar. Zelfs een kamertje aan de waterkant. Hoe romatisch.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jan 15, 2007 1:31 pm

    Omdat we graag lijstjes maken:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje *
    - Remieme *
    - Kasper *
    - JanTruder *
    - Adrian
    - Daphne
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » wo jan 17, 2007 7:37 pm

    Omdat we graag lijstjes maken:
    en die compleet moeten zijn :wink:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje *
    - Remieme *
    - Kasper *
    - JanTruder *
    - Adrian *
    - Daphne *
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » wo apr 04, 2007 7:29 pm

    Wij zijn eruit. Overnachten in hotel Zwartewater.

    74,50 voor een 2 persoonskamer incl. ontbijt
    49,50 voor een 1 persoonskamer


    Waarom niet even overlegt met mij? :)

    voor 5,euro heb ik nog 2 plekjes in de schuur vrij
    voor 6 euro kan je op het kleed van de hond
    ben je bereid een euro meer neer te tellen, stuur ik de honden van de bank en gaan die op het kleed..

    voor 7.50 kun je op de 3e etage op de bank met uitzicht op een mooi veld
    voor 10 euro stuur ik me broertje weg
    en voor 15 euro ga ik zelf me bed uit :D

    voor 1 euro per persoon ga ik wel even naar de supermarkt 's ochtends en en haal ik wat broodjes

    En dat allemaal op 7 km van Giethoorn..

    EN parkeren voor de deur!

    Ik hoor het wel
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr mei 18, 2007 3:23 pm

    het is bijna al weer zover.

    plannen zijn voor mij licht gewijzigd.
    ga vrijdags al wat vroeger richting Giethoorn. Beetje voorgenieten van de omgeving.

    waarschijnlijk nemen we Adrian mee in ons kielzog :)
    zijn er nog meer gegadigden, die willen aansluiten richting Giethoorn?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » vr mei 18, 2007 3:55 pm

    Wij komen op eigen gelegenheid. verwacht ons tegen de klok van negen
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di mei 22, 2007 7:38 pm

    Omdat we graag lijstjes maken:
    en die compleet moeten zijn :wink:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje *
    - Remieme & Em-Gee-Efke*
    - Kasper *
    - JanTruder *
    - Adrian *
    - Daphne *
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Vertrek op vrijdag

    door jantruder » ma mei 28, 2007 6:09 pm

    Zat ff te grasduinen op het forum of er al wat afgesproken was mbt de rit vanuit het zuiden naar Giethoorn. Wij hebben het plan rond 10.00 uur te vertrekken vanuit Nieuw-Beijerland. Gaan er nog meer rond die tijd op weg? Lijkt ons gezellig bij een clubje aan te sluiten. Uiteraard kunnen wij schuiven wat het tijdstip betreft. Corrie en Jan
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: Vertrek op vrijdag

    door Remieme » ma mei 28, 2007 6:44 pm

    jantruder schreefColonZat ff te grasduinen op het forum of er al wat afgesproken was mbt de rit vanuit het zuiden naar Giethoorn. Wij hebben het plan rond 10.00 uur te vertrekken vanuit Nieuw-Beijerland. Gaan er nog meer rond die tijd op weg? Lijkt ons gezellig bij een clubje aan te sluiten. Uiteraard kunnen wij schuiven wat het tijdstip betreft. Corrie en Jan


    weten nog geen exacte tijd. Adrian zal bij mij aansluiten. tijdstip is afhankelijk van zijn aankomsttijd in Dunkerque.

    zodra ik meer weet, post ik het hier.
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Vertrek op vrijdag

    door jantruder » ma mei 28, 2007 7:51 pm

    Wij houden het in de gaten.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo mei 30, 2007 11:53 pm

    adrian arriveert omstreeks 16.30 in Bergen op Zoom.

    zal de benen vast wel willen strekken. zullen naar verwachting rond de klok van 17.00 weer gaan rijden.
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Naar het noorden

    door jantruder » do mei 31, 2007 12:17 am

    Wij vertrekken vroeger op de dag. Kunnen wij nog ff de omgeving bekijken. Hebben wel gepland een bakkie te gaan doen bij Brooklands in de avonduren. Zien jullie dan daar of in het hotel.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do mei 31, 2007 7:21 am

    Ik heb gisteren nog even met Adrian gesproken, we zien elkaar bij het hotel, waarschijnlijk tijdens het dinner of aan de bar :thumbsup:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do mei 31, 2007 9:40 am

    wij wilden aanvankelijk ook wat vroeger op de dag vertrekken. Maar vindt het ook wel leuk om samen met Adrian op te rijden.

    Zie geen kans meer om vandaag de auto te poetsen. kan ik dat mooi vrijdag nog ff doen.

    2 vliegen in een klap dus :)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do mei 31, 2007 12:08 pm

    oeps dat moet bij mij ook nog nodig gebeuren :oops: :oops:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten