

Wij zijn eruit. Overnachten in hotel Zwartewater.
74,50 voor een 2 persoonskamer incl. ontbijt
49,50 voor een 1 persoonskamer


jantruder schreefColonZat ff te grasduinen op het forum of er al wat afgesproken was mbt de rit vanuit het zuiden naar Giethoorn. Wij hebben het plan rond 10.00 uur te vertrekken vanuit Nieuw-Beijerland. Gaan er nog meer rond die tijd op weg? Lijkt ons gezellig bij een clubje aan te sluiten. Uiteraard kunnen wij schuiven wat het tijdstip betreft. Corrie en Jan


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.