mgf en mgb schreefColonmaar het is opgelost! had een stekker over het hoofd gezien;) moet kunnen






110% rockford!!! schreefColonBruno schreefColon@ 110% Rockford : Desnoods een pb'tje sturen, want t'is niet gezegd dat "Mgf en mgb" dit topic nog volgt.
laat maar, heb het al opgelost.
ik heb de distributiekap vervangen en ngk platinum bougies geplaatst.
maar in ieder geval bedankt!


mgf en mgb schreefColon110% rockford!!! schreefColonBruno schreefColon@ 110% Rockford : Desnoods een pb'tje sturen, want t'is niet gezegd dat "Mgf en mgb" dit topic nog volgt.
laat maar, heb het al opgelost.
ik heb de distributiekap vervangen en ngk platinum bougies geplaatst.
maar in ieder geval bedankt!
Je mag alles vragen en je hebt de kap van je distr. vervangen? je bedoelt misschien je verdeler kap?
het was het stekkertje op het inlaatspruitstuk aan de rechterkant:P zecht je nog niks denk ik het is van de benzine druk regelaar geloof ik....
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.