Julien schreefColonIk ben blij dat je de foto's van mijn TF-kes mooi vind.![]()
Het plaatsen van deze foto's is me blijkbaar gelukt alhoewel ik denk dat ze misschien niet in de juiste categorie zijn ingedeeld.
Coen: Je hebt blijkbaar de foto's goed bestudeerd. Op LPG rijdt hij Super.
Een avatar plaatsen in mijn profiel lukt me echter niet ook al respecteer ik de afmetingen en de bestandsgrootte![]()
Julien
Wel wel, zo zie ik de mg's van mijn familieleden ook eens van dichtbij






