Bruno schreefColonT'is voor de TF 135 mannen inderdaad in eerste instantie misschien wel frustrerend,
.........
voor ieder type een andere beker gaan maken, want dan is de fun/waarde er ook af (dan gaat iedereen met een beker naar huis).
Tja, zo'n verhaal krijgt al snel een serieus tintje... laat mij het volgende zeggen. Ik vind het een geweldig leuk idee om de PK race van een wisselbeker te voorzien en daarmee de (aankomende) traditie van deze dag te versterken. Daarnaast ben ik het tenvolle eens met de criteria gekozen voor de winnaar van de beker. (
Ik had niet kunnen bedenken dat je voor de MPi's beter op koppel kan vergelijken dan op PK's)
Daarnaast vind ik het een eer om als eerste TF135 de standaard te mogen zetten en dat er volgend jaar maar meer TF'en mogen zijn om de strijd aan te gaan.
Dus voor de winnaars: Gefeliciteerd, jullie hebben er werk van gemaakt en dat laat zich zien. en voor de verliezers (ook ik dus): niet piepen, maar tunen!
Mijn inschatting voor volgend jaar: Sander neemt de beker af van Bruno en voor de MPi beker staan ze in de rij: Bruce 163,2 Nm, Remieme 160,7 Nm, PatrickT 160,6 Nm, Jarno & Peter 156,5 Nm en Demor 162 Nm
Let the games begin
Grt
Pete