






Bruce schreefColonOmdat er een aantal leden zijn die nog niemand (persoonlijk) kennen van het forum, heeft Bruce (AKA Bruce) het voorstel om een grote naambadge te dragen, stel je aan hem voor en hij stelt je aan alle andere leden van het forum voor.
Goed idee Bruce.... dank je..


Mans schreefColon
Ik ben mijn vrouw al kwijt aan Ad
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.