Nieuwe maatregel tegen bots/spammers !!
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    door Ultimate » vr jul 23, 2010 11:28 pm

    Andros schreefColonIk heb mijn alias al een jaar of vijf, op verschillende fora. Heb nog vrienden gehad die niet eens me echte naam wisten en enkel aanspraken met Andros. Binnen bv de lan-scene weten ze meteen wie ze moeten hebben :D


    Ik ben Ultimate al vanaf me 12e :lol:

    Ps. vandaar mn onderschrift... komt mn echte naam ook nog eens naar boven :wink:
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » vr jul 23, 2010 11:33 pm

    Murphy schreefColonIk zou het best fijn vinden als je dit kon wijzigen, want om heel eerlijk te zijn is Murphy de naam van onze hond


    Als iedereen z'n naam zelf kan wijzigen gaat het zeker niet overzichtelijker worden. Mijn voorkeur heeft dit ook niet. Maar nieuwe aanmeldingen filteren/checken moet ook te doen zijn.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » vr jul 23, 2010 11:38 pm

    Zelfs bij mijn echte naam slaan ze regelmatig de bal mis....
    Ronny, Ron, Ronaldo, Donald, Raoul en zelfs Rodilon..... :lol:

    Op't werk noemen ze me dan weer MG-ke....

    Ach, zolang het maar niets is dat lijkt op "Anatool" of "Bert Bibber" kan ik er wel mee leven... :wink:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » za jul 24, 2010 5:27 pm

    Andros schreefColonIk heb mijn alias al een jaar of vijf, op verschillende fora. Heb nog vrienden gehad die niet eens me echte naam wisten en enkel aanspraken met Andros. Binnen bv de lan-scene weten ze meteen wie ze moeten hebben :D


    Het gaat ons ook niet om de uitspreekbare aliassen Andros en Murphy etc. Dat is geen probleem. Al is een gewone naam zoals Bruno schrijft IRL vaak makkelijker.

    Daar waar het minder makkelijk uitspreekbare termen worden, met soms nummers erin. Daar wordt het moeilijk voor ons. Let wel, aan de woonplaats zien wij het vaak ook niet, nog aan het beroep of de hobby's. De Bots schrijven ook gewoon in Nederlands.

    Even een kleine indruk: ik denk dat er 100 bots zijn tegen 1 werkelijke inschrijving. Een werkelijke nieuwe aanmelding is dan snel ongewenst verwijderd.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo jul 25, 2010 1:00 pm

    Ik had er net een uit den oever met interesse heavy metal. Maar met zijn url kon je diploma's vervalsen en nog meer rare dingen. Dan kan je twee dingen doen. Laten bestaan en even de url er uit halen of gewoon helemaal wissen. Ik heb het laatste gedaan.

    Maar ze worden steeds creatiever en schrijven verdomd goed Nederlands :roll:
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » zo jul 25, 2010 2:19 pm

    Kasper schreefColonEven een kleine indruk: ik denk dat er 100 bots zijn tegen 1 werkelijke inschrijving. Een werkelijke nieuwe aanmelding is dan snel ongewenst verwijderd.


    De code die bij het registreren wordt gebruikt is eenvoudig te scannen, is er geen update van het forum beschikbaar waar dit beter is beschermd.?
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo jul 25, 2010 3:33 pm

    Ja die is er maar ik was bezig om dat te testen. Alleen zijn wij nog steeds bang dat de oude gegevens niet allemaal mee gaan. Vandaar dat wij er nog mee wachten. En het is dan nog maar wachten hoe lang het gaat duren voor zij weer wat er op hebben gevonden.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 26, 2010 1:39 pm

    In ieder geval, gaan we vanaf nu, gewoon veel strenger handelen. Nieuwe accounts, waar enige vorm van twijfel over kan bestaan, worden verwijderd. T'is gewoon niet meer haalbaar om het kaf van het koren te scheiden, men moet maar proberen zo duidelijk mogelijk te zijn hierin...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di jul 27, 2010 4:03 pm

    Eergisteren bij de iphoneclub geregistreerd. Daar moest een open vraag worden beantwoord om de registratie af te kunnen ronden.

    De vraag was overigens:
    Snoep verstandig eet een ???
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » di jul 27, 2010 4:56 pm

    Big Mac....... :lol:
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » wo jul 28, 2010 12:19 am

    Ronald MG TF schreefColonBig Mac....... :lol:


    Registratie is gelukt..... :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jul 28, 2010 10:32 am

    :lol:

    Geen idee of ze deze slogan ook in België kennen. Hier is het een golden oldie. Het antwoord was natuurlijk "Appel". ;)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten