MG fabriek in China
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di nov 07, 2006 9:46 pm

    An error occured while trying to play the file
    :(

    ik gebruik ook een inferieure :wink: browser. Als ik de file in de superieure :wink: browser open, speelt hij wel. Heb ik wel vaker de laatste tijd.

    Jeetje, ze sleuren die machines gewoon met touwen/kabels uit de containers. Ik zou toch wel topload container of gewoon chasis containers gekozen hebben hoor. Ermbarmelijk.

    De loods. Dat is volgens mij geen productiehal, maar een stockageplaats in afwachting om de machines naar de def. plaats te brengen. Mocht het toch een productiehal zijn, dan doen de Chinezen de betekenis van sweatshops alle eer aan.

    Modern Gentlemen. No thanks, ik ben een oude zeurende knar aan het worden. Alles behalve modern :lol:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten