geluidsbandjes /MP3s van uitlaatsystemen
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo okt 29, 2006 6:57 pm

Dat klopt, het zit niet op alle Porsches maar is het mogelijk op je F/TF?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo okt 29, 2006 7:53 pm

Voor zover ik weet is het niet mogelijk voor de MG(T)F, wel voor Jap-style uitlaten.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » zo okt 29, 2006 8:55 pm

MGF schreefColonVoor zover ik weet is het niet mogelijk voor de MG(T)F, wel voor Jap-style uitlaten.

Wat zijn "Jap-style" uitlaten :?:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo okt 29, 2006 9:01 pm

lucas schreefColon
    MGF schreefColonVoor zover ik weet is het niet mogelijk voor de MG(T)F, wel voor Jap-style uitlaten.

Wat zijn "Jap-style" uitlaten :?:

Bij Jap-stule uitlaten maakt de uitlaat bij iderene versnelling een ander geluid meestal klinken ze ongeveer zo,
    1e: klinkt als Kaaaaaaa
    2de: klinkt als miiiiiii
    3de: klinkt als Kaaaaaa
    4de:klinkt als Ziiiii

:lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo okt 29, 2006 9:31 pm

lucas schreefColonWat zijn "Jap-style" uitlaten :?:

Zo'n soort uitlaat:

Afbeelding
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » zo okt 29, 2006 10:48 pm

De klep in de uitlaat van mijn TF wordt met enige regelmaat aangesproken (om te voorkomen dat ie vast roest, natuurlijk :wink: ) Maar het algehele geluids niveau is bij 5000rpm toch al zo hoog dat het open schakelen van de klep niet meer iets hoorbaars bijdraagt...
    Bij de laatste beurt hadden ze bij de garage besloten dat ik die klep wel permanent opne wilde hebben "omdat ik ook een sportfilter heb".... :? Dat leverde wel iets meer geluid op bij lagere toerentallen, maar nog laaaaang niet het geluid van een Phoenix ofzo... wel kreeg ik er een vervelende brom bij die me erg stoorde. Vandaar dat ik de modificatie weer terug heb laten zetten.
    Echter een knop op het dashboard met de tekst "race-mode" die verbonden is met de uitlaat klep, lijkt me geen slechte optie :D Als ik straks toch kabels moet trekken voor de lowlevelsensorkit dan kan dit kabeltje er ook wel bij.

Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black